KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
4 tipp a jó megbeszéléshez!

Mitől sikeres egy értekezlet?

1. Az előkészítés kulcsfontossága

A megfelelő előkészületek egy megbeszélés előtt életmentőek lehetnek, ugyanis nem csak a jegyzetelés az egyetlen módja a felkészülésnek. Sokszor fordul elő, hogy valamilyen eszköz hiányzik a tárgyalóból és valakinek el kell érte mennie, ezáltal csökken a koncentráció a hallgatóságnál. Ezt a tényt a vezetők 70%-a gondolja így.

2. A kevesebb több
Az alkalmazottak általánosságban úgy vélik, hogy egy megbeszélésen maximum 11 személy vehet részt úgy, hogy az ne menjen a produktivitás rovására. Ha mégis több részleget szeretnénk összevonni egy konzultáción, azt javasoljuk, hogy képezzünk kisebb csoportokat, ugyanis így sokkal hatékonyabb az ötletelés. A dolgozók 59%-a szerint eredményesebbek a több alkalmas, kis létszámú csoportban történő értekezletek.

3. Felesleges megbeszélések számának csökkentése
Minden héten 3 felesleges munkahelyi megbeszélés zajlik és közel minden 4. ember (24%) heti 5 vagy ennél több ilyen konzultáción vesz részt. Azonban az alkalmazottak úgy gondolják, hogy minden 3. megbeszélést (34%) el lehetne törölni úgy, hogy ez a kitűzött célok elérését ne gátolja.

4. Legyen közvetlen és tömör
Segítséget adunk, hogy mi az a 4 pont ami a sikeres lebonyolításhoz elengedhetetlen.

  1. Írásos „akcióterv” - a projekt elvégzéséhez szükséges feladatokat tartalmazza (53%)
  2. Jegyzetelési megoldás – a megbeszélésen résztvevők számára (49%)
  3. Írásos „alapszabályok” – a beszélgetés irányítására (46%)
  4. Külön erre a célra szolgáló hely – az összes ötlet lejegyzetelésére (45%*)

 * A felmérésben szereplő alkalmazottak álláspontja szerint